çiçekli desen bloğu


 tatil bitti evime döndüm ve sonunda fimolarıma ve malzemelerime kavuştum. türkiye'deyken yaptığım ve fotoğrafladığım, yayınlamaya hazır başka birçok şey var ama dün gece bu kocaman deseni yapım aşamalarıyla fotoğraflayarak hazırladığım için ilk sıraya bunu aldım. boncuk yaparak bitirmezsem bu desenle kavanoz kaplamayı planlıyorum.


daha önce yapımını paylaştığım çiçekli desenden çokça bir farkı yok. desen bloglarında genelde çiçeği oluşturan kısım 5-6 parça fimoyla hazırlanıyor. az sayıda parçayla hazırlanınca merkezi çevreleyen parçalar tam bir "O" şeklinde kalıyor. bu kez 9 parçadan yaptım. çiçeği oluşturan parçalar oval olunca öncekilere göre daha doğal bir görüntü oldu sanki. hatta biraz daha fazla parçadan hazırlasam daha iyi olabilirmiş.
fotoğraflarda her aşamayı gösterdim. fotoğrafın üzerine tıklayarak büyük halini görebilirsiniz. yapacak olanlara kolay gelsin.

desen biter bitmez hemen birkaç boncuk yaptım. tam boncukluk desen olmuş :)

10 yorum :

  1. cok guzel gorunuyor ellerine saglik :)
    bu arada banner da gorunen cicekli kupeleri senmi yaptin acaba? hani yapilisina dair bir post varmi diye soracaktim :))

    YanıtlaSil
  2. a-h teşekkür ederim. küpeleri ben yaptım. benzer birinin yapılışını burada anlatmıştım. çiçekler aynı şekilde yapılıyor, kolayca yapabilirsiniz. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Renkleri çok güzel seçmişsin.Bayılttın yine beni:)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş yine... Senin ellerinde çok kolaymış gibi görünüyor. Ellerine sağlık canım. Ama benim üç renk fimo hamurum hala duruyor:( Siyah, gri ve beyazla basit bir desen gösterecektin ya bana, bu desen çalışılabilir mi o renklerle?

    YanıtlaSil
  5. nedret, teşekkür ederim. aslında yeşildi ama renk mavi gibi çıkmış.

    marifetli peri, bunu da yapabilirsiniz tabi ama sizin için siyahlı beyazlı daha gösterişli bir desen hazırladım, yarın geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. aşamaları paylaştığın için teşekkürler.. polimer kil ile ilgili yapamasam da nasıl yapıldıklarını çok merak ettiğim teknikler vardı.. bu da onladan biiriydi.. merakımı gidermiş oldum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. emine öztürk, rica ederim. belki yapmaya da başlarsınız :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba bu renk gecısını nasıl yaptığınızı tam olarak anlayamadım iki ücgenı bırlestırıp merdaneyle açtıktan sonra katlamayı nasıl devam ettırıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, aynı renkler birbirinin üzerine gelecek şekilde ikiye katlıyoruz.

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin