rengarenk boncuklu bileklik


bir süredir bu boncuklardan yapıyorum. takı yaparken hazırda çeşitli renkte boncuk bulundurmak iyi oluyor. bu boncukları, kolye için desen bloğundan yaptığım boncukların aralarına dizmek amacıyla yapmıştım ama bileklik olarak deneyince hoşuma gitti. birkaç tane bileklik yapıverdim :)
bu tip boncuklardan yapmak için üst fotoğraftaki desen bloglarından farklı renklerde hazırlamak gerekiyor. fotoğraftakilerin tamamı siyah fimoyla bitiyor ancak desen bloğu düz olduğu için karar değiştirme imkanımız her zaman var. boncukta kullanılacak renge göre desen bloğunun en dışına bir kat daha polimer kil sarılabilir. (ben her zaman uğraşmamak için bir kenarda böyle düz desenlerden bulunduruyorum)

farklı renkte boncukları yuvarlak hale getirdikten sonra boncuğun boyutuna göre 3-4 tarafına 2-3mm çapında kestiğim desenleri yerleştirdim. bütünleşmesi için üzerine hafifçe bastırmak yeterli.
fimoları her zamanki gibi 110 derece soğuk fırına koyup 30 dakika pişirdim. vernikleyip lastikli misinalara dizdim. fimo boncukları dizerken biraz hareket versin diye aralara tibet gümüşü aparatlar, sallantılar ve daha önce yaptığım kalp fimolardan taktım. 

2 yorum :

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin